top of page

Du kan ikke finde en ledig tid - hvad gør du?

Hvis du gerne vil bestille en tid, skal du gå ind på enten Min Læge App eller patientportalen dagen før kl. 12. Der bliver alle tider til dagen efter nemlig frigivet. Hvis du ikke kan finde en tid hos den læge eller sygeplejerske, du plejer at gå hos, kan du overveje, om en anden behandler evt. kan hjælpe dig. Hvis du ønsker en specifik læge eller sygeplejerske, og han eller hun ikke er tilgængelig, kan det skyldes, at pågældende er på plejehjemmet, har akutvagt eller holder fri, og så må du prøve igen en anden dag.


Vores tidsbestilling kan godt virke lidt besværlig - indtil man lærer systemet at kende.


Med 'Tid Samme Dag' undgår du uge- eller månedlange ventetider. Det kræver dog, at du selv er klar på at bestille tiden online. Læs mere hér.

1件のコメント


不明なメンバー
6月14日

Kære familielæger…

Hvordan bestiller man tid til en ‘planlagt konsultation’ der ikke er akut, hos jer..?

Min hustru har nu i en uges tid forsøgt at få en tid til konsultation pga. formodet neglesvamp (efter online foto korrespondance med lægen), men det er jo helt fjollet, det alene ‘tilbydes’ som akuttid, da det jo på ingen måde haster…. Og i givet fald også betyder, hun ikke kan planlægge arbejdsdagen rundt om lægekonsultationen, hvilket giver unødvendig fravær for hende…

I øvrigt forekommer dette, at være eneste kontaktmulighed, udover laaaang tlf.kø, med et spørgsmål, jeres søde administrative medarbejdere ikke kan svare på.

編集済み
いいね!
bottom of page